Valmis sain!
Sai end käsile võetud ja valmis ta on. Ning mulle hirmsasti meeldib. Ikkagi minu päris esimene kampsun, mis on valmis saanud. Aastaid tagasi harutasin ühe kudumi ülesse kui kududa oli jäänud vaid pool varrukat. Ei meeldinud ja nii ta oma otsa harutamise näol leidis.
Kui Picassa albumitest selle pildi koos mustriga leidin olin kindel, et võtan kudumise kunagi käsile. Ei kohuta need võõrkeelsed õpetused mitte üks raas. Mis siis, et pole keelt õppinud. Foorumis on nii hea teema kust kohast ma olen alati abi saanud. Seekord aga vedas ja oli peale minu ka kudumishuvilisi. Ampsak oli nii kallis ja tõlkis kogu asja ära. Võta vaid ette ja hakka kuduma. Aitäh sulle!!
Okey, jätan vahele selle kui mitu korda ma alustasin ja siis üles harutasin. Palmikute valesti pööramisest ka ei räägi onju Oh neid kriipse täis pabereid. Vaja ju jälgida külje kahandusi/kasvatamisi, siis veel kaeluse kahandusi ja käeaugu kahandused jne. ühesõnaga jube kriipsutamine käis. Kui esitükid valmis, siis kohe hingasin kergemalt. Ennegi on hulk ebaõnnestumisi tegemise isu ära võtnud.

Varrukatega alustades sai arvesse võetud foorumis kõlavad kommentaarid pikkuse suhtes. Ma tegin kohe sooniku osa sama pika kui esi-, tagatükkidel. Nii tuli täpselt paras. Laiust ehk oleks võinud veidi enam olla, kuid ka praegune on täitsa okey. Ja te ei kujuta ette kui palju ma nautisin kokku õmblemist mõõõõnus!
Krae sai ka omamoodi tehtud. Kuna ma suht “pehmeke” figuurilt, siis ei hakanud selle topelt kraega üldse jamama. Tegin ühekordselt ja kaela juurest laiema. Tegin kahes osas nagu õpetuses kirjas, kuid oleks võinud kogu kraegu korraga kududa. Nii poleks seda õmblust kuklas. Veel täna harutasin mahakudumise krael ülesse kuna sirgel osal soonik lokkis. Selle vältimiseks kudusin kahe silmuse asemel kolm maha. Momendil vööd ei teinud kuna ei näe vajadust. Kui ümber mõtlen, siis õnneks jäi just selle jagu lõnga üle.
Uskumatult kiiresti leidsin ka nööbid. Õnnestus kohe esimesel linnaskäigul Kangas&Nööbis sobivad leida. Võtsin igaks juhuks viis viimast ära. Äkki tulevikus on vaja mõni kaduma läinu asendada
Ma olen rohkem kui rahul… ülirahul oma kampsuniga. Sain ka mehelt nii mõnegi kiidusõna.

Muster: Cabled Cardigan (#19) by Margaret O’Leary from Vogue Knitting, Fall 2006
Materjal: SW Rübezahl
Kulu: 600g
Vardad nr.4

Lisa kommentaar

