Kõige pealt alustaks sellega, et Tartu kohtus taas. Seekord e-kaubamaja raamatukogus, millest mul muide aimugi polnud. Asub nii nurga taga
Teemaks ikka fimo. Paistab, et tervet Eestit hullutab igasugune polümeer saviga mässamine. Õpetajaks Eria, väsimatu inimene, kes jõuab igale poole. Rõõm oli kuulda, et lähemal ajal tal puhkus plaanis. Kulub ära.
Tegus päev oli. Ei jõudnud kohapeal ühtegi pilti teha. See eest on näidata valmis asju. Esimest korda kokkusaamiste ajaloos on mul ka midagi ette näidata. Muidu ma, kaval lohe, siban rohkem kohvitassiga ringi.
Tuttavaks sain ka võluva pastamasinaga. Väga hea seltskond peaks mainima Kuulda oli, et eriti enam siin riigis odavat pastamasinat saada pole… no ma rääkisin ju, et ülemaaline hullus. Õnneks lubas Tintsik mulle laenata enda oma. Aitäh. Tiinat oli õudsalt hea meel näha ja kui kena ta välja näeb üldse õnnestus vahva lõbus laudkond endale organiseerida Heily5, Üraski ja Tintsiku näol. Nii mõnigi kord tabasin Eriat meid muigel vaatamas. Nalja peab ju ka saama onju
Uusi nägusi oli parasjagu. Ega nimedest pole kahjuks aimugi kuna hoolimata vastavast teemast foorumis ei kasutata nimesilte, ma ise kaasa arvatud. Ju ma siis olen nii enesekindel, et tuntakse ka ilma ära… eputis onju ego ego
Okey… mis mul siis valmis on …. tadaaa, see komplektike
Kaelakee ja kõrvakad. Kee on lihtsalt üle pea käiv. Pärlid, mis on arvatavasti HH pärit, on aetud 2X illusion cordi peale.. ikka kindlam ju
Mõnus värv. Selline koorekohvi ja natuke mõru šokolaadi kõrvale.

Võib tulemusega täitsa rahule jääda. Seda “vorsti” on veel järgi. Järgnevad pärlid tahaks teha sama puhtalt nagu drexil on tehtud.

Lisa kommentaar

