Sallid

Vahelduseks köitmisele olen viimase nädala kudunud. Peamiselt seepärast, et homme on vaja anda edasi oma teadmisi kolmnurksetest sallidest. Kuidas see mul välja tuleb? Pole aimugi aga eks ma üritan endast parima anda.
Pääsusaba
Lõng: Aade
Vardad: nr.5
Kaal: 114g
Suurus: 175*77
P1030487

Teise salli juures sain ära kasutada kunagi Roosi Ärist ostetud kirju maavillase. Kui aus olla, siis siiani vaatan lõpptulemust ja ei ole veel otsustanud, kas see meeldib mulle või mitte. Kuna lõng on selline “kiiksuga”, siis oli vaja leida võimalikult lihtne/kerge muster, et see lõnga sisse ära ei kaoks. Usun, et Kiri on selleks päris sobilik.

Kiri sall
Lõng: Jõgeva maavillane 8/2
Vardad: nr.4
Kaal: 174g
Suurus: 174*84
P1030531

Kuna väljas lausa suvi juba, siis piigale uus müts. Algselt oli plaanis kududa valge Hello Kitty müts, kuid Liannis söödeti mulle osavalt Katia uued lõngad ette. Mulle on alati värvilised puuvillased meeldinud. See uus Katia Marea on niiii nunnude värvidega ja triibud ei ole laiad vaid rohkem säpsu moodi seal põhivärvil. Mõnus. Ja nagu näha sain ilusa lillekese mütsi otsa.

Lõngaks Katia Marea Tartu Liannist
Vardad: nr.3
Kaal: 41g
P1030513

Lisa kommentaar

