Lastetuba vajas peale remonti vaipa. Kohe hädasti juba oma paar aastat. Või millal see remont oligi? Ühesõnaga kaua.

Ühel sellisel “kaua võib” hetkel sattusin Inge´s Boutique fb lehele. Neil on koduleht muidu ka. Oh neid värve. Kuna meie piigad elavad suht kärtsus toas, siis tuli mul valida midagi tagasihoidlikumat tooni põrandale. Tegelikult sai tumehallile ja valgele lisaks ka üks kimp roosat ostetud. Sellest ehk saab musta vannituppa üks kena värvilaik.

crochetrug

Piigad ootasid kaua oma pepualust. Vanema neiu jaoks on kõik äge, mida ma teen. Ta tellis ka teise tuppa uue vaiba kuna praegune ei pidavat midagi erilist olema. Ma imestan, et ta selliseid asju märkab. Noorem muutus hetkeks murelikuks kuna vaibal on ju augud sees. Hetk hiljem aga püherdasid mõlemad põrandal ja ma võisin fotoka kotti panna.

heegeldatudvaip

Mõõdud 79*140cm

Alguses oli plaan ikka suurem teha. Aga sellest täitsa piisab ja peaks pesemiseks ka masinasse mahtuma.

Materjali tellimine on väga lihtne nagu tänapäeval kogu see netikaubandus kipub olema. Isegi selle ligi 8 kilo trikotaažpaela käe otsas koju tassimine oli talutav. Heegeldamine võttis mõistagi aega. Lõpus sai üks ring õhtul tehtud. Suurimaks väljakutseks kujunes hoopis mustri otsimine. Ovaalseid vaipu eriti palju netis näha pole. Sai ikka kilode viisi üles harutatud seda paela.

crochetrug

 

Järeldus: minu jaoks nr.10 heegelnõelaga tegemisel on veidi rohmakas tulemus. Roosa pael on natuke peenem ja ehk saab minu jaoks parema tulemuse näiteks nr.8. Siis oleks mustrivailk ka veidi laiem.

 

Päikest

T

 

Lisa kommentaar